Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde fizik tedavi gören sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti. Tatlıses’in sağlık durumu hakkında bilgi alan Bakan Ersoy, Türk müziğinin usta ismine acil şifalar temennisinde bulundu.
Yazar
Yazılar
1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Paylaş:
Web sitemizi nasıl kullandığınızı daha iyi anlayabilmek, deneyiminizi kişiselleştirmek ve geliştirmek amacıyla çerezler kullanıyoruz. Çerez Politikamız